Parkanon Urheilijoiden Toivo Lielahti ja Riki Honkanen kilpailivat viime viikonloppuna Koululiikuntaliiton alaisissa yleisurheilun mestaruuskilpailuissa Alavudella. Näissä kilpailuissa urheilijat edustavat tosin omia koulujaan/oppilaitoksiaan, joten Toivon nimen perässä luki Parkanon yhtenäiskoulu ja Rikin nimen perässä Kuortaneen urheilulukio. Tänä vuonna 12-vuotias Toivo kilpaili P13-sarjassa 800m juoksussa ja tänä vuonna 18-vuotias Riki M19 kiekonheitossa. Vaikka molemmat urheilijat kilpailivat siis ikäsarjojensa nuoremmassa ikäluokassa, ylsivät molemmat hienosti mitaleille – Toivo pronssimitaliin ja Riki kultamitaliin! Toivolle kilpailut olivat erityisen hieno kokemus, koska kilpailuissa oli isompien kilpailujen tuntua calling-telttoineen kaikkineen. Rikille vastaavanlaisista kilpailujärjestelyistä on kertynyt jo enemmän kokemusta, mutta Rikikin osallistui KLL:n kilpailuihin tänä vuonna ensi kertaa.
ParkU onnittelee molempia suojattejaan hienoista kisaotteista!
Kilpailujen kaikki tulokset löytyvät tämän linkin takaa.
Kuvissa Toivo P13 800m palkintojenjaossa ja KLL SM-pronssimitali kaulassaan!

